Kırıkkale'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de, şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği öne sürülen bir kişi yaşamını yitirdi.Alınan bilgiye göre, Karşıyaka...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de, şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği öne sürülen bir kişi yaşamını yitirdi.

Alınan bilgiye göre, Karşıyaka Mahallesi Ahılı Caddesi'nde ailesiyle beraber oturan Mustafa Gök, duş almak için girdiği banyodan bir daha çıkmadı.

Eve gelen baba Hasan Gök, kapının açılmaması üzerine polis ekiplerini aradı.

Olay yerine gelen ekipler kapıyı kırarak, içeri girdi.

112 Acil Servis ekipleri, hayatını kaybettiği anlaşılan Gök'ün şofbenden sızan karbonmonoksit gazından zehirlenmiş olabileceğini bildirdi.

Gök'ün kesin ölüm nedeninin saptanabilmesi için cesedi otopsi yapılmak üzere, hastane morguna kaldırıldı.

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu