Kırıkkale'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 1 ölü

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeşten biri öldü, diğeri tedavi altına alındı

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeşten biri öldü.

Sanayi Mahallesi'nde müstakil evde yaşayan Aysel ve Birsen Keskin kardeşlerden haber alamayan yakınları ve komşuları, durumu polise bildirdi.

İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, sobadan sızan gazdan zehirlenen kardeşlerden zihinsel engelli olduğu öğrenilen Aysel Keskin'in yaşamını yitirdiğini belirledi.

Durumunun ağır olduğu öğrenilen Birsen Keskin ise Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırıldı.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE