Kırıkkale'de gıda zehirlenmesi şüphesi

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de 24 öğrenci, yedikleri çağladan zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.Alınan bilgiye göre, Keskin ilçesine bağlı...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de 24 öğrenci, yedikleri çağladan zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Keskin ilçesine bağlı Konur köyü ilk ve ortaokulunda bir öğrencinin getirdiği çağladan yiyen 24 öğrencide karın ağrısı ve bulantı şikayeti görülmesi üzerine okul idaresine durum aktarıldı.

Ambulanslar ve velilerin imkanlarıyla Keskin Devlet Hastanesine kaldırılan öğrenciler, Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi ve Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine sevk edildi.

Olayı öğrenen öğrencilerin yakınları hastanelere gelerek çocuklarının sağlık durumu hakkında bilgi aldı.

Tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu