Kırıkkale'de gıda zehirlenmesi şüphesi

23 kişi tedavi altına alındı

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'de yedikleri yemekten zehirlendikleri şüphesiyle 23 kişi tedavi gördü.

Alınan bilgiye göre, kentte bir dönerciden gün içinde yedikleri yemeğin ardından kusma ve bulantı şikayeti olan 23 kişi hastaneye başvurdu.

Yedikleri yemekten zehirlendikleri değerlendirilen 23 kişi, Kırıkkale Yüksek İhtisas Hastanesi ve Kırıkkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde tedavi altına alındı.

Tedavilerinin ardından 14 kişi taburcu edilirken, kontrol altında bulunan 9 kişinin durumlarının iyi olduğu öğrenildi.


Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE