Kırıkkale'de riskli grupta olduğu halde karantina ihlali yaptığı tespit edilen bir kişiye 4 bin 50 lira idari para cezası uygulandı.
Kırıkkale Valiliği koordinesinde yeni tip korona virüsü (Covid-19) salgınıyla mücadele kapsamında çalışmalar sürüyor. İl Salgın Denetim Merkezi (İSDEM) ekipleri ile kolluk kuvvetleri, Covid-19 pozitif vaka tablosundaki artışın önüne geçmek için 24 saat esasına göre denetim yapıyor. Kentin farklı noktalarında devriye gezen ekipler, şüpheli gördükleri kişilerin HES kodu ve GBT (Genel Bilgi Toplama) kontrollerini gerçekleştiriyor. Ankara'dan yıllık izin için Kırıkkale'ye gelen Necip S. (29) Çalılöz Mahallesi'nde polis ekipleri tarafından gece yarısı sokakta aracıyla dolaşırken durduruldu. Yapılan GBT sorgulamasında Necip S.'nin PCR testi pozitif çıkan kızından dolayı temaslı duruma düştüğü belirlendi. Polis, durumu İl Salgın Denetim Merkezi ekiplerine bildirdi.
Filyasyon ekiplerince yapılan sorgulamada, Necip S.'nin 28 Eylül günü itibariyle karantinasının tamamlanacağı tespit edildi. İnsan sağlığını tehlikeye atan Necip S.'ye 4 bin 50 lira idari para cezası uygulandı. İşlemlerin ardından Necip S., İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı yurtta karantinaya alındı.
Kırıkkale ekipler riskli kuş uçurtmuyor! Yine ceza yazıldı
Kırıkkale İl Salgın Denetim Merkezi (İSDEM) ekipleri ile kolluk kuvvetleri, Covid-19 pozitif vaka tablosundaki artışın önüne geçmek için 24 saat esasına göre denetim yapıyor. Kentte riskli grupta olduğu halde karantina ihlali yapan bir kişiye ceza kesildi
İlk yorum yazan siz olun
POLİS-ADLİYE Haberleri
DEAŞ yöneticisi eylem talimatını Tik Tok'tan vermiş
Alara Çayı'nda kaybolan genç 13 gündür bulunamadı
SUÇ DOSYASI KABARIK ÇIKTI
PÖH'ten Ankara'da DEAŞ Operasyonu: Teröristler Ateş Açtı
TRAFİKTE KORKUTAN RAKAMLAR