Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Enver Bozkurt, Ereğli’de faaliyet gösteren kiraz işleme tesislerinin Çarşamba gününden itibaren kiraz alımlarına başlayacağını ve bu yıl kiraz alımlarında taban fiyatın 1–1.50 YTL arasında olması için çaba harcayacağını açıkladı.
Ticaret ve Sanayi Odası’nın Cuma günü yapılan oda meclis toplantısında konuşan Oda Yönetim Kurulu Başkanı Enver Bozkurt, “Bu yıl bölgemizde don olayı nedeniyle üreticilerin mağdur olduğuna değindi ve “Üreticilerimize iyi bir fiyat alıp mağduriyetlerini bir ölçüde gidermek için girimlerde bulunacağım. Bu yıl 70–80 Ykr’den kiraz alımı yapılacağı hakkında bilgiler edindim. Taban fiyatın en az 1 YTL olması için ağırlık koyacağız” dedi. Cuma Ali Koçak, Memleket-Ereğli