Kiralık araba ile hırsızlık yapıyorlardı

Konya'da dolandırıcılık yaptığı iddia edilen İran uyruklu iki kişi, kiraladıkları otomobilde bulunan araç takip sistemi sayesinde yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, iki kişinin Konya-Aksaray kara yolundaki bir akaryakıt istasyonundan dolandırıcılık yöntemiyle bin 200 TL ve bir miktar döviz çaldığı ihbarı alan jandarma ekipleri inceleme başlattı.

Zanlıların kullandığı kiralık otomobilde bulunan araç takip sistemi sayesinde aracın yeri tespit edildi.

İran uyruklu Ferhad A. (40) ve Erfan K, merkez Selçuklu ilçesinde yakalandı.

Zanlılar, jandarmadaki sorgularının ardından adliyeye sevk edildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?