Kimsesizleri sevindirdiler

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Kardelenler Öğrenci Topluluğu, kimsesiz çocuklar yararına kermes düzenledi.

Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Kardelenler Öğrenci Topluluğu, kimsesiz çocuklar yararına kermes düzenledi. Müzik dinletisi ile başlayan kermeste topluluk öğrencileri kendi yaptıkları ve hayırsever esnaflardan topladıkları gıda ürünlerini satışa sundu. Meram Tıp Fakültesi Hastanesi bahçesinde gerçekleştirilen açılış proğramına Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Ayşe Saide Şahin, öğretim üyeleri, Kardelenler Öğrenci Topluluğu Başkanı Musa Şahin, öğrenciler ve hastane personeli katıldı. Açılış kurdelasının kesilmesinin ardından Doç. Dr. Ayşe Saide Şahin, kermesi düzenleyen öğrenci topluluğu üyeleri ile katılımcılara teşekkür etti. Müzik dinletisi eşliğinde satılan gıda ürünlerini alan katılımcılar, kimsesiz çocuklar yararına düzenlenen etkinliği desteklediklerini, bakıma ve yardıma muhtaç çocuklara tüm kamu kurumları ile özel kuruluşların daha fazla sahip çıkılması gerektiğini söyledi. Kardelenler Öğrenci Topluluğu Başkanı Musa Şahin, geçtiğimiz yıl düzenledikleri kermesten 3000 YTL gelir elde ettiklerini söyleyerek, “Arkadaşlarımızın talebi üzerine benzer bir kermesi bu yıl da düzenledik. Satışlarımız oldukça iyiydi. Kendi elleri ile çeşitli gıda ürünleri yapan arkadaşlarımıza ve bize destek veren esnaflarımıza teşekkür ediyoruz. Her şey kimsesiz çocuklar için.” diye konuştu. Kermes’ten elde edilen gelirin KİMSEV’e bağışlanacağı öğrenildi.

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?