Kibrit çöpü yalayan 2 çocuk zehirlendi

Kütahya'nın Çavdarhisar ilçesinde kibrit çöpü yalayan 2 çocuk zehirlendi.

Cereller Mahallesi'nde meydana gelen olayda, E.Ö. ve M.Ö. isimli çocuklar, evde kimsenin bulunmadığı bir sırada kibrit çöplerini yalayınca zehirlendi. 2 çocuk tedavi altına alırken, polis, anne ve babanın ifadesine başvurdu.

Çocukların hayati tehlikeleri bulunmazken, olayla alakalı soruşturmanın sürdüğü açıklandı.

POLİS-ADLİYE Haberleri

Karacellatlar çetesine baskın! 48 eylemden sorumlular
Yer: Bilecik! Kenevir ekti sulamaya gelince yakalandı
Daltonlara Bursa'da baskın! Vatandaşın evini basıp kurşunladılar
KONYA'DA 37 ARAÇ YAKALANDI
841 GÖZALTI VAR