Kıbrıslı öğrenciler Başkan Çelik'i ziyaret etti

KAYSERİ (AA) - Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Güzelyurt Kurtuluş Lisesi öğrencileri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik'i ziyaret etti.Belediyeden...

KAYSERİ (AA) - Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Güzelyurt Kurtuluş Lisesi öğrencileri Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Çelik'i ziyaret etti.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamaya göre, Kayseri Sümer Fen Lisesi ile kardeş okul olan Güzelyurt Kurtuluş Lisesi öğrencileri Başkan Çelik'e ziyarette bulundu.

Başkan Çelik, Kıbrıs'ı ayrılmaz bir parça olarak gördüklerini belirterek, şunları kaydetti:

''Kıbrıs bizim kendi vatanımız. Bizim bir parçamız. Sizlerin gelmesi bizi son derece memnun etti. Farklı okulların da gelmesiyle bu kardeşliği daha da geliştireceğiz. Bundan sonra da bu tür gönül köprüsü projelerinin devamını diliyorum.''

Ziyarete, İl Milli Eğitim Müdürü Osman Elmalı ile birlikte 20 öğrenci ve 4 öğretmenin katıldığı bildirildi.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL