Kıbrıscık Orman İşletme Müdürü Osman Özdemir göreve başladı

Kıbrıscık Orman İşletme Müdürlüğüne İşletme Müdürü olarak atanan Osman Özdemir görevine başladı.

Kıbrıscık Orman İşletme Müdürlüğüne İşletme Müdürü olarak atanan Osman Özdemir görevine başladı.

Bolu Orman Bölge Müdürlüğü Kadastro ve Mülkiyet Şube Müdürlüğü'ne Şube Müdürü olarak atanan Mustafa Altınışık'ın yerine Osman Özdemir atandı. Orman Bölge Müdürü Mahmut Şentürk, yeni atanan İşletme Müdürü Osman Özdemir'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Bölge Müdür Yardımcısı Yılmaz Yıldız'ın da eşlik ettiği ziyarette, Bölge Müdürü Mahmut Şentürk, İşletme Müdürü Osman Özdemir'e yeni görevinde başarılar diledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Gündem Haberleri

Trump Benim Babam Diyen Ankaralı Kadın DNA Testi İstiyor
Kamu Kreşlerinde Yeni Dönem: Standartlar Belirlendi
AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ