Kestiği ağacın altında kalan kişi öldü

MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde kestiği ağaç üzerine devrilen kişi hayatını kaybetti.Alınan bilgiye göre, Hüsamettin Gündüz (44), Çamurhamamı...

MANİSA (AA) - Manisa'nın Salihli ilçesinde kestiği ağaç üzerine devrilen kişi hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Hüsamettin Gündüz (44), Çamurhamamı Mahallesi Kapı Kaya mevkisindeki ormanlık alana ağaç kesimine gitti.

Gündüz, motorlu testereyle kestiği ağacın devrilmesi sonucu ağacın altında kaldı.

Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen sağlık ekipleri, Gündüz’ün yaşamını yitirdiğini belirledi.

Ağacın altından çıkartılan ceset, Salihli Devlet Hastanesi Morguna, oradan da İzmir Adli Tıp Kurumuna kaldırıldı.

Gündüz'ün evli ve üç çocuk babası olduğu öğrenildi.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL