Keskin'e doğalgaz getirilmesi çalışmaları sürüyor

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Keskin ilçesine doğalgaz getirilmesi çalışmaları kapsamında toplantı düzenlendi.Kaymakam Tekin Erdemir, kaymakamlıktaki...

KIRIKKALE (AA) - Kırıkkale'nin Keskin ilçesine doğalgaz getirilmesi çalışmaları kapsamında toplantı düzenlendi.

Kaymakam Tekin Erdemir, kaymakamlıktaki toplantıda, ilçenin doğalgaza acil ihtiyacı olduğunu ve el birliğiyle çalışarak bunu gerçekleştireceklerini söyledi.

Belediye Başkanı Dede Yıldırım da yıllarca ilçeye doğalgazın gelmesi için çaba sarf ettiklerini vurguladı.

Yıldırım, 18 ay içerisinde doğalgaz lisans geliştirme talebinde bulunacaklarını ve 3 yıl sonra gaz dağıtımının sağlanacağını belirtti.

KIRGAZ Genel Müdür Yardımcısı Tuncel Bekdaş ise Kırıkkale'nin ilçeleri arasında ilk sırada Keskin'in olduğunu ifade ederek, en kısa sürede ilçeye doğalgazı getireceklerini söyledi.

Toplantıya, esnaf ve vatandaşlar da katıldı.

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU