Keskin'de su kesintisi yaşanıyor

KIRIKKALE (AA) - Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, ilçedeki içme suyu hattındaki arızadan dolayı şebekeye su veremediklerini söyledi.Yıldırım,...

KIRIKKALE (AA) - Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, ilçedeki içme suyu hattındaki arızadan dolayı şebekeye su veremediklerini söyledi.

Yıldırım, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaklaşık 10 gündür ekiplerin gece gündüz tamir çalışması yürüttüğünü belirterek, en kısa zamanda şebekeye su vereceklerini söyledi.

Su kesintisinin ramazan ayına denk gelmesinin sıkıntıları iki katına çıkardığını belirten Yıldırım, "Ramazan ayında vatandaşlarımız su sıkıntısı çekiyor. Ekiplerimiz, gece gündüz arızanın giderilmesi için büyük gayret içinde çalışıyor. Mesafenin uzun olması dolayısıyla ana boruda kırılmalar yaşandı. Geçici olarak verilen hatta büyük arızalar meydana geldi. Vatandaşlarımızdan su konusunda özür diliyorum. En kısa zamanda bu arıza giderilecek." ifadelerini kullandı.

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu