Keskin'de gençlik merkezi açılacak

KIRIKKALE (AA) - Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, ilçeye gençlik merkezi açılacağını bildirdi.Yıldırım, AA muhabirine yaptığı açıklamada,...

KIRIKKALE (AA) - Keskin Belediye Başkanı Dede Yıldırım, ilçeye gençlik merkezi açılacağını bildirdi.

Yıldırım, AA muhabirine yaptığı açıklamada, belediye tarafından kurulacak gençlik merkezinin temel amacının gençlerin boş zamanlarını, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetlerle değerlendirmelerini sağlamak, bilgi ve beceri sahibi olmalarına yardımcı olmak olduğunu söyledi.

Merkezin kişisel ve toplumsal ihtiyaçlara cevap veren kültürel bir kurum olacağını dile getiren Yıldırım, "Yeniliklere ve gelişmelere açık olan gençlik merkezine gönüllülük esası ile katılan gençler, sorumluluk almayı öz güven kazanmayı, grup halinde çalışmayı, sıkı dostluklar geliştirmeyi, projeler hazırlamayı, karşılıklı saygı ve disiplin geliştirmeyi öğrenirken, her üyenin kişisel yeteneği göz önünde bulundurularak iş bölümü yapılması ve özellikle liderlik vasıflarının öne çıkarılması da amaçlanmıştır" diye konuştu.


AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE