Keskin Belediye Başkanı Alsancak mazbatasını aldı

KIRIKKALE (AA) - İYİ Parti'den Keskin Belediye Başkanı seçilen Necati Alsancak, mazbatasını aldı.Bir grup partili ile İlçe Seçim Kuruluna gelen Alsancak,...

KIRIKKALE (AA) - İYİ Parti'den Keskin Belediye Başkanı seçilen Necati Alsancak, mazbatasını aldı.

Bir grup partili ile İlçe Seçim Kuruluna gelen Alsancak, Hakim Çağatay Atilla'dan mazbatasını aldı.

Ardından Keskin Belediyesine geçen Alsancak, burada kendisini bekleyen vatandaşları selamladı.

Alsancak, halkın hizmetinde ve emrinde olacağını söyledi.

Vatandaşa hizmet konusunda gece gündüz çalışacaklarını belirten Alsancak, yerinde oturan değil, sokaklarda gezen bir belediye başkanı olacağını kaydetti.

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL