Kenyada'ki devlet başkanlığı seçimi

Etiyopya Başbakanı Desalegn, Kenya'da tekrarlanan seçimi kazanan Kenyatta'yı tebrik etti

ADDİS ABABA (AA) - Etiyopya Başbakanı Hailemariam Desalegn, Kenya'da tekrarlanan seçim sonrası başkanlık koltuğuna oturmaya devam edecek Uhuru Kenyatta'yı tebrik etti.

Başbakanlık ofisi tarafından yapılan yazılı açıklamada, Başbakan Desalegn, "kardeşi" olarak nitelendirdiği Kenyatta’yı, halkı ve hükümeti adına yeniden seçildiği için en içten şekilde tebrik ettiğini belirtti.

Desalegn, "Hiç şüphem yok ki seçilmeniz iki kardeş ülke arasındaki mükemmel ilişkiyi ve hem bölge hem de uluslararası alandaki güçlü işbirliğimizi daha da ileri götürecek." ifadelerini kullandı.

Muhalefetin boykot ettiği seçimlerde oyların yüzde 98,26'sını alan Kenyatta'yı şimdiye kadar Somali, Burundi ve Uganda liderleri kutladı.


AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ