Kenya'da Eş-Şebab 2 Kübalı doktoru kaçırdı

NAİROBİ (AA) - Terör örgütü Eş-Şebab militanlarının, Kenya'da iki Kübalı doktoru kaçırdığı bildirildi.Adını vermek istemeyen Kenya polisi AA muhabirine...

NAİROBİ (AA) - Terör örgütü Eş-Şebab militanlarının, Kenya'da iki Kübalı doktoru kaçırdığı bildirildi.

Adını vermek istemeyen Kenya polisi AA muhabirine yaptığı açıklamada, Eş-Şebab'ın ülkenin güneyinde 2 Kübalı doktoru kaçırdığını belirtti.

Ordu ile polis iş birliğinde doktorları kurtarmak için çalışmaların başlatıldığını ifade eden polis, "Şu anda iki sağlık görevlisinin kaderi bilinmiyor." dedi.

Kenya'da zaman zaman Eş-Şebab terör örgütü benzer saldırılar düzenliyor. Örgüt 2012'de iki İspanyol kadın doktoru kaçırmıştı.



Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL