Kenya'da bot faciası

Ndau adası yakınlarında bir botun alabora olması sonucu 14 kişi öldü, 60 kişi kayboldu

NAİROBİ (AA) - Kenya'nın Lamu eyaleti açıklarında yolcuları taşıyan botun alabora olması sonucu 14 kişinin yaşamını yitirdiği, 60 kişinin kaybolduğu bildirildi.

Ulusal medyada yer alan haberde, Lamu Komiser Yardımcısı Lois Rono, eyaletteki Lamu adasından Ndau adasına yolcu taşıyan botun Ndau yakınlarında alabora olması sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiğini, 60 kişinin kaybolduğunu söyledi.

Rono, içinde 90 kişinin olduğu bottan şuana kadar 16 kişinin kurtarıldığını aktardı.

Bölgede kayıplara yönelik arama kurtarma çalışmalarının devam ettiğini belirten Rono, bölgedeki şiddetli rüzgarların, botun alabora olmasına neden olduğunu düşündüklerini kaydetti.




AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu