Kenya'da belediye çalışanları greve gitti

NAİROBİ (AA) - Kenya'da 12 binden fazla belediye çalışanının, biriken maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle grev yaptıklarını bildirildi.Kenya Eyalet...

NAİROBİ (AA) - Kenya'da 12 binden fazla belediye çalışanının, biriken maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle grev yaptıklarını bildirildi.

Kenya Eyalet Hükümeti Çalışanları İşçi Sendikası Şube Sekreteri Boniface Waweru, Nairobi eyaletinde görevli 12 binden fazla belediye çalışanının iki aydır maaş alamadığını ve bu nedenle süresiz grev başlattıklarını belirtti.

Temizlik görevlilerinin de iş bıraktığı şehirde bazı noktalarda çöp yığınları oluştu.


AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu