Kendisini tehdit edeni yaraladı

Konya'da bir kadın, kendisini tehdit ettiğini iddia ettiği bir kişiyi tabancayla bacağından vurarak yaraladı.

Konya'da bir kadın, kendisini tehdit ettiğini iddia ettiği bir kişiyi tabancayla bacağından vurarak yaraladı.


Olay, saat 03.00 sıralarında Nalçacı Caddesi Yeşil Meram Sitesi'nde meydana geldi. İddiaya göre, bir yakınının düğününe gelen ve arkadaşının evinde kalan M.I. (36), daha önceden tanıdığı B.N'nin (29) kaldığı eve gelerek kendisini tehdit etmesi üzerine aralarında tartışma çıktı. Tartışmanın büyümesi üzerine M.I, çantasından çıkardığı ruhsatsız silahıyla 2 kez ateş ederek B.N'yi bacağından yaraladı. Yaralanan B.N, özel otomobille Numune Hastanesi'ne kaldırıldı. Polis, B.N'yi hastaneye getiren 1'i kadın 2 kişiyi ifadelerini almak üzerine gözaltına aldı. Gözaltına alınan şahısların ifadelerinden yola çıkan polis, M.I'yı bulunduğu evinde gözaltına aldı. Numune Hastanesi'ne getirilerek sağlık kontrolünden geçirilen M.I. sorgulanmak üzere Asayiş Şube Müdürlüğü'ne götürüldü. iha


 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?