Konya'da alkol aldıktan sonra ailesiyle tartıştığı iddia edilen genç, kendini bıçakla yaraladı.
Olay, önceki gece saat 02.00 sıralarında Mengene Mahallesi İnlice Sokak’ta meydana geldi. İddiaya göre, evde alkol almaya başlayan M.Y. (19), ilerleyen saatlerde alkolün de etkisiyle ailesiyle tartışmaya başladı. Daha sonra, sinirlenerek mutfaktan aldığı ekmek bıçağıyla kendini bacağından yaraladı. M.Y, ailesi tarafından çağırılan ambulansla Numune Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. M.Y.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.