Kendi işini kurana 150 bin TL hibe!

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, tekno-girişimci gençlere verdikleri 100 bin liralık hibe desteğini 150 bin liraya çıkaracaklarını söyledi.

İstanbul Üniversitesi tarafından düzenlenen Dünya Teknoloji, İnovasyon ve Girişimcilik Konferansı'nın açılışında konuşan Bakan Işık, KOSGEB bünyesinde 2010'dan itibaren girişimcilik kurslarına destek verdiklerini, şu anda 300 binden fazla insanın girişimcilik kursu aldığını, bir kısmının da kendi işini kurmasını sağladıklarını anlattı.

TAKVİM

 

Ekonomi Haberleri

DÜNYA DEVİ 21 BİN KİŞİYE KAPIYI GÖSTERDİ
Karadeniz’de Dev İş Birliği: Swissôtel, NEXT ve Archi’den Dev Proje
KÜRESEL DEVLERDEN ALTIN TAHMİNİ
TCMB Haziran Raporu: Enflasyon Beklentilerinde Son Durum
Lüks Konutların Arasında Kalan Hasanağa'da Tarım Savaşı