Keleşoğlu'nun durumu iyi

Önceki gün Ermenek’te rahatsızlanan Selçuk Ecza Deposu Sahibi Ahmet Keleşoğlu’nun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi

Önceki gün Ermenek’te rahatsızlanarak ambulans helikopterle SÜ Meram Tıp Fakültesi Hastanesi’ne kaldırılan Selçuk Ecza Deposu Sahibi Ahmet Keleşoğlu’nun sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Yüksek ateş şikâyetiyle Tıp Fakültesi Acil Servisi’ne giriş yapan hayırsever işadamı Keleşoğlu’na burada gerekli müdahalelerin yapıldığı ve ateşinin kontrol altına alındığı öğrenildi. Hastanenin Göğüs, Kalp Damar, Kulak Burun Boğaz, Acil Tıp ve İntaniye doktorlarının da kontrol ettiği Keleşoğlu dün de özel odada kontrol altında tutuldu. Havaların etkisiyle rahatsızlandığı belirtilen 86 yaşındaki Keleşoğlu’nun bugün taburcu edilmesi bekleniyor. memleket.com.tr

POLİS-ADLİYE Haberleri

Gazeteci Ali Çağatay tutuklandı: İBB yöneticisi paylaşımı sonrası cezaevinde
Kocaeli'de özel harekatlı fuhuş operasyonu! Yüzlerini tişörtle kapattılar
Ankara'da 225 gözaltı, 178 tutuklama
Yatırım Vaadiyle 1,5 Milyar Liralık Vurgun İddiası
Bergama'da İş Yerinde Silahlı Saldırı: 1 Kişi Hayatını Kaybetti