KEİPA 50. Genel Kurulu sona erdi

Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenter Asamblesi Dönem Başkanlığı Arnavutluk’a geçti

KİEV (AA) - Karadeniz Ekonomik İşbirliği Parlamenter Asamblesi (KEİPA) 50. Genel Kurulu sona erdi.

Kiev’de yapılan Genel Kurul toplantısının kapanışında Ukrayna Parlamentosu Başkanı Andriy Parubii, KEİPA Dönem Başkanlığını Arnavutluk’a devrettiğini bildirdi.

Parubii, yaptığı konuşmada, Rusya’nın bölgedeki saldırgan tutumunun iş birliğini zorlaştırdığını ifade etti.

Ukrayna’nın toprak bütünlüğüne saygı duyulmasını içeren değişiklik önergesiyle KEİPA’nın 25. yıl dönümü konulu Asamble Deklarasyonu’nu kabul etmesinden dolayı üye ülkelerin delegasyonlarına teşekkür eden Parubii, “Bizim deklarasyonumuz bütün çatışmaların, toprak bütünlüğüne, ülkelerin bağımsızlığına ve egemenliğine saygı temelinde çözülmesini vurgulamaktadır.” dedi.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL