Kazandığı kupayı Başkan Kayda’ya götürdü

Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Şampiyonası Atletik Fizik Kategorisi'nde Türkiye Şampiyonu olan ve milli takıma seçilen Erdal Efe Basmacı, kazandığı...

Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Şampiyonası Atletik Fizik Kategorisi'nde Türkiye Şampiyonu olan ve milli takıma seçilen Erdal Efe Basmacı, kazandığı kupayı Salihli Belediye Başkanı Zeki Kayda'ya götürdü.

İstanbul-Pendik'te gerçekleştirilen şampiyonada Türkiye Şampiyonu olan Salihlili vücut geliştirme sporcusu Erdal Efe Basmacı, Salihli Belediye Başkanı Zeki Kayda'yı ziyaret etti. Elde ettiği başarı ile milli takıma seçilen Basmacı, şampiyonada kazandığı kupayı Başkan Kayda'ya götürdü.

Atletik Fizik Kategorisinde Türkiye Şampiyonu olan ve milli takıma seçilen Basmacı'yı üstün başarısından dolayı tebrik eden Başkan Kayda, sporcuyu altınla ödüllendirdi.

Başkan Kayda "4-8 Mayıs'ta İspanya'nın başkenti Barcelona'da düzenlenecek Avrupa şampiyonasında Ay-yıldızlı formayla ülkemizi ve Salihli'mizi temsil edecek olan sporcumuza, Avrupa Şampiyonası'nda başarılar dilerim" dedi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü
Zirve için Yunanistan'da! Obradovic anlaşmayı imzalıyor
Yeni bir yıldız adayı daha bulup geldiler
Fenerbahçe'de Transfer Harekatı: İsmail Kartal'dan Greenwood Hamlesi