Kaza ve kavgalar MOBESE'ye takıldı

Kurulalı bir ay bile olmadan MOBESE kameralarına iki kaza ve bir kavga görüntüsü takıldı.

Araç trafiğine kapatılan Kazımkarabekir Caddesi'nde geri manevra yapan kamyonet, yaşlı bir kadına çarptı. Kazayı gören MOBESE görevlileri hemen olay yerine ambulans gönderdi ve yaralı kadın hastaneye kaldırıldı. Sürücü ise gözaltına alındı. Nalçacı Caddesi Sille kavşağındaki kazada ise kırmızı ışıkta duran araçlara, arkadan gelen bir otomobil hızla çarptı.

 

Zincirleme kazada ölen ya da yaralanan olmadı. Adalhan kavşağında ise bir kişinin öldüresiye dövüldüğünü gören MOBESE görevlileri hemen olay yerine polis ekibi gönderdi. Kavga sona erdirildikten sonra yaralı, ambulansla hastaneye kaldırıldı. Saldırganlar gözaltına alındı.

aa

 

Yerel Haberleri

Baba-Çocuk İkilisi M1 Konya’da Bir Araya Geliyor
SEZON ÖNCESİ KRİTİK İNCELEME
TARİHİ CAMİLERDE SAF TUTTULAR
MİLYONLUK VURGUN ENGELLENDİ
Lazerle Göz Çizdirme Dönemi: Hangi Yöntem Size Uygun?