Kayserispor’da futbolcular izinli

Kayserispor, Antalyaspor ile oynadığı müsabaka sonrasında izine ayrıldı.

Kayserispor, Antalyaspor ile oynadığı müsabaka sonrasında izine ayrıldı. Sarı Kırmızılılar ilk çalışmasını Perşembe günü gerçekleştirecek.

Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor'da teknik heyet ve futbolcular izin yapıyor. Geride kalan Cumartesi günü oynanan Antalyaspor maçı sonrasında izine ayrılan sarı kırmızılılar, Perşembe günü tekrardan toplanacak. İlk çalışmasını gerçekleştirecek teknik heyet ve futbolcular, Cuma günü tam kadro çalışacak.

Hatayspor'un ligden çekilmesinden ötürü haftayı maç yapmadan geçecek olan sarı kırmızılı takım, hafta sonu bir hazırlık maçı oynamayı planlıyor.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?