Kayserispor'da bir idari personelin koronavirüs testi pozitif çıktı

KAYSERİ (AA) - Hes Kablo Kayserispor'da bir idari personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.Sarı-kırmızılı kulübün...

KAYSERİ (AA) - Hes Kablo Kayserispor'da bir idari personelin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Sarı-kırmızılı kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Kulübümüzde yapılan koronavirüs (Kovid-19) taramasında bir idari personelimizde sonuç pozitif çıkmıştır. Şu ana kadar gelen sonuçlarda başka pozitif vakaya rastlanmamıştır. Test sonuçları geldikçe kamuoyunu bilgilendirmeye devam edeceğiz." ifadeleri yer aldı.

Kayserispor 25 Mart'ta teknik ekip ve oyunculara Kovid-19 testi yapıldığını duyurmuştu.

Spor Haberleri

Dünya Kupası'nda son 32 fikstürü açıklandı
Başakşehir antrenmanında ilginç görüntü! Üstlerine giydiler
Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de