Kayserispor, ikinci yarı hazırlıklarına başladı

- Sarı-kırmızılı takım, Antalya kampındaki ilk antrenmanını gerçekleştirdi


ANTALYA (AA) - Spor Toto Süper Lig'de ilk yarıyı 19 puanla 13. sırada tamamlayan Kayserispor, sezonun ikinci yarısının hazırlıklarına Antalya'da başladı.

Sarı-kırmızılı takım, Antalya'nın Serik ilçesindeki Belek Turizm Merkezi'nde kamp yaptığı otelin sahasında teknik direktör Hikmet Karaman yönetiminde ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Isınma hareketleri ve koşuyla başlayan idman, koordinasyon ile pas çalışmalarıyla sona erdi. Antrenmana çıkmayan bazı oyuncuların ise salonda çalıştığı belirtildi.

Kayseri ekibi, bu akşam gerçekleştireceği günün ikinci antrenmanıyla hazırlıklarını sürdürecek.


Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?