Kayserispor, Gençlerbirliği ile eşleşti

Ziraat Türkiye Kupası 5. Eleme Turu'nda Yukatel Kayserispor'un rakibi Gençlerbirliği oldu.

Ziraat Türkiye Kupası 5. Eleme Turu'nda Yukatel Kayserispor'un rakibi Gençlerbirliği oldu.

Ziraat Türkiye Kupası 5. Eleme Turu Kura Çekimi, bugün TFF Riva Hasan Doğan Milli Takımlar Kamp ve Eğitim Tesislerinde yapıldı. Orhan Saka Konferans Salonunda gerçekleşen kura çekimine, Yukatel Kayserispor Kulübü adına Yönetim Kurul Üyesi Semra Demirer katıldı. 3. Eleme Turunda Iğdır FK ve 4. Eleme Turunda Sivas Belediyespor'u saf dışı bırakan Yukatel Kayserispor 5. Eleme turunda TFF 1. Lig ekiplerinden Gençlerbirliği ile eşleşti.

5. Eleme Turu maçları 20, 21 ve 22 Aralık tarihlerinde RHG Enertürk Enerji Stadyumu'nda oynanacak. 32 takım son 16 Turuna yükselme mücadelesi verecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Tartışmalı isim Fenerbahçe antrenmanında
A MİLLİLERDEN ZÜĞÜRT TESELLİSİ
Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı