Kayserispor - Fenerbahçe maçını 12 bin 370 taraftar izledi

Süper Lig'in 24. haftasında Kayseri'de oynanan Kayserispor-Fenerbahçe maçını 12 bin 370 biletli seyirci izledi.

Süper Lig'in 24. haftasında Kayseri'de oynanan Kayserispor-Fenerbahçe maçını 12 bin 370 biletli seyirci izledi.

Süper Lig'in 24. haftasında Kayseri RHG Enertürk Enerji Stadı'nda oynanan Kayserispor - Fenerbahçe maçını tribünde yerini alıp izleyen taraftar sayısı belli oldu. Kayserispor Kulübü yetkililerinden alınan bilgilere göre, Kayserispor ile Fenerbahçe arasında oynanan ve konuk ekibin 2-1 üstünlüğü ile sona eren müsabakayı 12 bin 370 biletli seyirci izledi.

Kayseri'de bu sezon oynanan müsabakalarda en çok biletli seyircinin geldiği maç 10. haftadaki Kayserispor - Galatasaray müsabakası oldu. Galatasaray maçını da 126 bin 758 biletli seyirci izlemişti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?