Kayserispor deplasmanda 5. galibiyetini aldı

Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, bu sezon 5. deplasman galibiyetini Bitexen Giresunspor'u 2-1 yenerek aldı.

Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, bu sezon 5. deplasman galibiyetini Bitexen Giresunspor'u 2-1 yenerek aldı.

Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Yukatel Kayserispor, ligin 23. haftasında deplasmanda Giresunspor'u 2-1'lık sonuçla mağlup ederek 3 puanı hanesine yazdırdı. Bitexen Giresunspor'u Carlos Mane, ve Mame Baba Thiam'in golleri ile yenen Kayserispor, ligde son 3 maçta 3. galibiyetini aldı. Bu sezon deplasmanda 5. galibiyetini elde eden sarı kırmızılılar puanını 35'e çıkarttı. Sarı kırmızılılar deplasmanda kazandığı 5 maçta rakip filelere 13 gol atarken kalesinde ise sadece 4 gol gördü. Kayserisporun deplasmanda kazandığı maçlar ise şu şekilde:

7. hafta Hatayspor 0-4 Kayserispor

11. hafta Kasımpaşa 0-1 Kayserispor

13. hafta Gaziantep FK 1-2 Kayserispor

21.Hafta İstanbulspor 2-4 Kayserispor

23.Hafta Giresunspor 1-2 Kayserispor

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?