Kayserispor deplasmanda 4. galibiyetini aldı

Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, bu sezon 4. deplasman galibiyetini İstanbulsporu 4-2 yenerek aldı.

Süper Lig'de mücadele eden Kayserispor, bu sezon 4. deplasman galibiyetini İstanbulsporu 4-2 yenerek aldı.

Süper Lig ekiplerinden Kayserispor, ligin 21. haftasında deplasmanda İstanbulsporu 4-2lik sonuçla mağlup ederek haftayı 3 puanla kapattı. İstanbulsporu Carlos Mane, Onur Bulut, Emrah Başsan ve İlhan Parlakın golleri ile yenen Kayserispor, ligde son 3 maçtan 2 galibiyet aldı. Bu sezon deplasmanda 4. galibiyetini elde eden sarı kırmızılılar, maç sonu galibiyeti taraftarı ile kutladı.

Sarı kırmızılılar deplasmanda kazandığı 4 maçta rakip filelere 11 gol atarken kalesinde ise sadece 3 gol gördü. Kayserisporun deplasmanda kazandığı maçlar ise şu şekilde:

7. hafta Hatayspor 0-4 Kayserispor

11. hafta Kasımpaşa 0-1 Kayserispor

13. hafta Gaziantep FK 1-2 Kayserispor

21.Hafta İstanbulspor 2-4 Kayserispor

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü