Kayserispor 5 futbolcu gönderdi

2022-2023 futbol sezonu ara transfer dönemi sona ererken Kayserispor Kulübü, 2'si kiralık olmak üzere kadrosundan 5 futbolcuyu gönderdi.

2022-2023 futbol sezonu ara transfer dönemi sona ererken Kayserispor Kulübü, 2'si kiralık olmak üzere kadrosundan 5 futbolcuyu gönderdi.

2022-2023 futbol sezonu ara transfer dönemi sona erdi. Transfer yasağı bulunan Kayserispor, kadrosuna yeni bir isim katamazken 2'si kiralık olmak üzere kadrosundan 5 futbolcuyu gönderdi.

Kayserispor, Beşiktaş'a giden Onur Bulut, Eyüpspor'a giden Mustafa Pektemek ve Karagümrük ile anlaşan Andrea Bertolacci ile sözleşme feshederken genç futbolcular Hayrullah Erkip'i Gençlerbirliği'ne, Eray Özbek'i de

Kırşehirspor'a kiralık olarak gönderdi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?