Kayserispor 4 maç sonra kazandı

Yukatel Kayserispor, Demir Grup Sivasspor maçıyla Spor Toto Süper Lig'de 4 maç sonra 3 puan aldı.

Yukatel Kayserispor, Demir Grup Sivasspor maçıyla Spor Toto Süper Lig'de 4 maç sonra 3 puan aldı.

Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında Kayserispor evinde demir Grup Sivasspor ile karşılaştı. Mücadelenin ilk yarısı 3-0 sona ererken, sarı-kırmızılılar 90 dakika sonunda sahadan 4-1 galip ayrıldı. Bu sonucun ardından Yukatel Kayserispor, ligde 4 maç sonra galibiyet özlemine son verdi. Sarı kırmızılılar geride kalan 4 haftada Konyaspor, Alanyaspor, Fatih Karagümrük ve Ankaragücü'ne mağlup oldu.

Kayserispor, Süper Lig'de gelecek hafta yine evinde Beşiktaş ile karşı karşıya gelecek.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?
Türkiye'ye mağlubiyet sonrası kötü haber! 10 sıra birden düştü