Kayserili 2 takım Türkiye Şampiyonası’na gitmeye hak kazandı

2022-2023 futbol sezonu Kayseri U16 Ligi Play-Off final maçlarında, iki takım Türkiye Şampiyonası'na gitmeye hak kazandı.

2022-2023 futbol sezonu Kayseri U16 Ligi Play-Off final maçlarında, iki takım Türkiye Şampiyonası'na gitmeye hak kazandı.

2022-2023 futbol sezonu Kayseri U16 Ligi'nde normal sezonun ardından dün Play-Off final maçları oynandı. Normal sezonun ardından 8 takım Play-Off'a kalırken 8 takım arasında Kılıçaslan Yıldızspor, Gültepespor, Medipax Kayseri Atletikspor ve Develispor takımları rakiplerini yenerek adlarını yarı finale yazdıran 4 takım oldular. Finale kalan 4 takımdan Medipax Kayseri Atletikspor, Kılıçaslan Yıldızspor'u 1-0 yenerken Gültepespor ise Develispor'u 2-0 mağlup etti. Rakiplerini mağlup eden Medipax Kayseri Atletikspor ile Gültepespor Kayseri'yi U16 Türkiye Şampiyonası'nda temsil etmeye hak kazandılar. Play-Off finalinde rakiplerini geçen Medipax Kayseri Atletikspor ve Gültepespor takımları da maç sonu saha içerisinde büyük sevinç yaşadı.

U16 Ligi Play-Off final sonuçları ise şu şekilde:

Kılıçaslan Yıldızspor: 0 - Medipax Kayseri Atletikspor: 1

Gültepespor: 2 - Develispor: 0

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Çok uzun metinler, küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,Türkçe karakter kullanılmayan yorumlar onaylanmamaktadır.

Spor Haberleri

Dirk Kuyt, 11 yıl sonra Fenerbahçe’de
Konya’da Kick Boks Seçmelerinde Arbede: Turnuva Bir Anda Karıştı
KONYASPOR'UN HARCAMA LİMİTİ NE KADAR?
Türkiye - ABD maçının hakemi açıklandı
MONTELLA KALIYOR MU?