Kayseri'deki uyuşturucu operasyonu

Gözaltına alınan çift, adliyeye sevk edildi

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de otomobillerinde 15 kilogram eroin ele geçirilen çift, adliyeye sevk edildi.

Sivas-Kayseri karayolundaki uygulama noktasında durdurulan otomobilde 15 kilogram eroin ele geçirilmesiyle ilgili gözaltına alınan S.Y. (47) ile eşi E.U.Y'nin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Sağlık kontrolünden geçirilen zanlılar, adliyeye sevk edildi.

İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucuyla Mücadele Şubesi ekipleri, dün, Sivas-Kayseri karayolundaki uygulama noktasında Van'dan Mersin'e gittiği belirlenen otomobilin ön ve arka tamponlarında pul biberlerin arasına gizlenmiş 15 kilogram eroin bulmuş, sürücü S.Y. ile eşi E.U.Y. gözaltına alınmıştı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL