Kayseri'deki FETÖ/PDY operasyonu

ByLock kullandıkları öne sürülen 12 şüpheli adliyeye gönderildi

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) soruşturması kapsamında gözaltına alınan 13 zanlıdan 12'si adliyeye sevk edildi.

Kayseri Emniyet Müdürlüğü Terörle Mücadele Şubesi ekiplerince, ByLock kullandıkları iddiasıyla gözaltına alınan 13 zanlının emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Zanlılardan biri emniyetteki işlemlerinin ardından serbest bırakıldı, diğerleri ise Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesinde sağlık kontrolünden geçirilerek adliyeye gönderildi.

Firari 11 şüphelinin yakalanması için çalışmalar sürüyor.

Polis ekiplerince, 7 Eylül'de haklarında gözaltı kararı verilen ve kamudan ihraç edilen 24 zanlıya yönelik operasyon düzenlenmiş, şüphelilerden 13'ü gözaltına alınmıştı.

AA

Gündem Haberleri

AYAKTA UYUYORMUŞUZ
KONYA SAKİN
TUZ GÖLÜ YÜZDE 45 BÜYÜDÜ
Berberde Hayat Kurtaran Müdahale: Boğazına Erik Kaçan Müşteriyi Kurtardı
15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek