Kayseri'de yangın tatbikatı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de UMKE, AFAD, itfaiye ve 112 Acil Servis ekipleri tarafından bir okul pansiyonunda yangın tatbikatı yapıldı.Talas ilçesinde bulunan...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de UMKE, AFAD, itfaiye ve 112 Acil Servis ekipleri tarafından bir okul pansiyonunda yangın tatbikatı yapıldı.

Talas ilçesinde bulunan Yaman Dede Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi okul pansiyonunda UMKE, AFAD, itfaiye ve 112 Acil Servis ekiplerinin katılımıyla yangın ve kurtarma tatbikatı düzenlendi.

Tatbikatta, itfaiye ekipleri senaryoya göre meydana gelen yangına müdahale etti, öğrencilerin pencerelerden tahliyelerini sağladı.

Pansiyonda dumandan zehirlenen öğrencilerde UMKE, AFAD, 112 Sağlık ekipleri tarafından kurtarıldı.

Okul müdürü Seyfullah Tengizler gazetecilere yaptığı açıklamada "Başarılı bir tatbikat oldu öğrencilerimiz tecrübe kazandı. İnşallah ihtiyaç hissedilmez. Emeği geçenlere teşekkür ederiz." dedi.

AA

Gündem Haberleri

6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ