Kayseri'de uyuşturucu operasyonu

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de, şehirler arası yolcu otobüsünde uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla 1 kişi gözaltına alındı.Valilikten yapılan yazılı açıklamaya...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de, şehirler arası yolcu otobüsünde uyuşturucu taşıdığı iddiasıyla 1 kişi gözaltına alındı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, İl Jandarma Komutanlığı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Şube Müdürlüğü ekipleri ile Sarız İlçe Jandarma Komutanlığı ve İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, Kahramanmaraş - Kayseri karayolu üzerinde oluşturulan kontrol noktasında, şehirler arası bir yolcu otobüsü durduruldu.

Otobüsün bagajında bir valiz içine saklanmış 500 gram kubar esrar ele geçirildi. Olayla ilgili yolculardan 1 kişi gözaltına alındı.


AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL