Kayseri'de trafik güvenliği toplantısı yapıldı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planı İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı yapıldı.İl Emniyet Müdürlüğü Şehit Polis Memuru...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de Karayolu Trafik Güvenliği Eylem Planı İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı yapıldı.

İl Emniyet Müdürlüğü Şehit Polis Memuru Ali Er Toplantı Salonu'nda gerçekleştirilen toplantı, Vali Yardımcısı Mehmet Emin Avcı başkanlığında yapıldı.

Toplantıda, geçen yıl noktada, okullarda 58 bin 625 kişiye eğitim veren Trafik Denetleme Şube Müdürlüğünün "Trafik Dedektifleri Projesi" kapsamında 2017'de Türkiye birincisi olması ve kent genelinde önceki yıla göre ölümlü kaza sayısındaki yüzde 8'lik düşüş meydana gelmesi konuları görüşüldü.

Kazaların yoğun olduğu noktalarda gerekli tedbirlerin alınması, denetimlerin arttırılması, yeni imara açılacak yollarda bisiklet yollarının yapılması ve tonaj denetimlerine devam edilmesi kararları alındı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL