Kayseri'de polisten yılbaşı denetimleri

İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, yılbaşı dolayısıyla trafik denetimi yaptı

KAYSERİ (AA) - Kayseri İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, yılbaşı dolayısıyla trafik denetimi yaptı.

Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince il genelinde 50 noktada bin 200 polisin katılımıyla gerçekleştirilen denetimlerde, evrak ve alkol kontrolü yapıldı.

Alkollü araç kullananlara para cezası uygulayan ekipler, ehliyetlerine el koydu.

Denetim esnasında, polis tarafından para cezası kesilen ve ehliyetine el konulan alkollü bir sürücünün, bağlanan arabasında bulunan alkolleri alıp kontrol noktasından uzaklaşması dikkati çekti.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE