Kayseri'de polis ekiplerinden okul önlerinde denetim

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de polis ekipleri, okulların açılması dolayısıyla kent merkezinde uyuşturucuyla mücadele kapsamında denetleme yaptı.İl Emniyet...

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de polis ekipleri, okulların açılması dolayısıyla kent merkezinde uyuşturucuyla mücadele kapsamında denetleme yaptı.

İl Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Mevlana Mahallesi'nde iki okulun çevresinde uygulama yaptı.

Uygulamada, motosikletli ve yaya 18 kişi görev aldı.

Ekipler, şüpheli şahıslara yönelik kimlik kontrolü ve üst araması gerçekleştirdi.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE