Kayseri'de kuşlar için yem bırakıldı

KAYSERİ (AA) - Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, ilçe sınırları içerisinde sokak hayvanları için çalışma yaptıklarını ağır ve...

KAYSERİ (AA) - Melikgazi Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç, ilçe sınırları içerisinde sokak hayvanları için çalışma yaptıklarını ağır ve çetin geçen kış şartlarında gıda desteği sağlandığını söyledi.

Belediyeden yapılan yazılı açıklamada, kış günlerinde yiyecek bulmakta zorlanan ve kar altında yiyecek arayan kuşlar için park ve bahçe alanlarında yiyecek verildiği bildirildi.

Başkan Memduh Büyükkılıç, yaptığı açıklamada şunları kaydetti:

"Bu şehrin güzellikleri arasında yer alan kuş ve güvercinler yaz aylarında şehrimize canlılık katmaktadırlar. Bu şehrin havasını, suyunu paylaşıyoruz. Ancak bu kış aylarında yoğun kar yağışı ile beyaz örtüyü bürünen park ve yeşil alanlarda yem bulmakta zorlanan kuşlara belediye olarak destek veriyoruz. Parklarda kendilerine buğday ve darı gibi yemler verilmektedir. Bu çalışmada özellikle çocukları teşvik ettiklerini çünkü bu tür alışkanlıkların ileri ki yıllarda toplumda ortak değerleri koruma, paylaşma ve sahiplenme duygularını pekiştiriyor."

AA

Gündem Haberleri

215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU
6 ŞİRKETE EL KONULDU
KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu