Kayseri'de karbonmonoksit zehirlenmesi: 2 ölü

Melikgazi ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen yaşlı çift hayatını kaybetti.

Melikgazi ilçesi Selçuklu Mahallesi Melek Hatun Sokak'ta 3 katlı binanın üçüncü katında oturan Mehmet (86) ve eşi Şerife Bedir (85) çiftini ziyarete gelen yakınları, çifti salonda baygın vaziyette buldu.

İhbar üzerine olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, çiftin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek öldüklerini belirledi.

Çiftin cesedi, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL