Kayseri'de karbonmonoksit zehirlenmesi

Karbonmonoksit gazından zehirlenen anne hayatını kaybetti, oğlu hastaneye kaldırıldı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de karbonmonoksit gazından zehirlenen kadın yaşamını yitirdi, oğlu ise hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Esenyurt Mahallesi Fesleğen Sokak'ta yaşayan Semra S. (60) ile oğlu Muratcan S'den (22) uzun süre haber alamayan komşuları durumu polis ekiplerine bildirdi. Eve gelen ekipler, anne ve oğlunun hareketsiz yattığını gördü.

Olay yerine çağrılan sağlık ekipleri, Semra S'nin, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hayatını kaybettiğini belirledi.

Murat S, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL