Kayseri'de belediye otobüsleri dezenfekte ediliyor

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediyesi Makine İkmal, Bakım ve Onarım Daire Başkanlığının toplu taşıma araçlarını her gün dezenfekte ettiği...

KAYSERİ (AA) - Kayseri Büyükşehir Belediyesi Makine İkmal, Bakım ve Onarım Daire Başkanlığının toplu taşıma araçlarını her gün dezenfekte ettiği bildirildi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, vatandaşların temiz ve hijyenik bir ortamda ulaşımının sağlanması için otobüslerdeki yolcu tutamaçları, koltuklar, havalandırma kapakları, cam ve metal yüzeyler temizlik malzemeleriyle her gün dezenfekte ediliyor.
Bu sayede özellikle kış aylarında baş gösteren nezle, grip gibi bulaşıcı hastalıkların önüne geçilmesi için toplu taşıma araçları hijyenik hale getiriliyor. Temizlik çalışmalarında insan sağlığına zarar vermeyen malzemeler kullanılıyor.

AA

Gündem Haberleri

15 Temmuz’un 10’uncu yılında Türkiye’nin birçok kentinde anma etkinlikleri düzenlenecek
Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE