Kayseri'de bağımlılıkla mücadele toplantısı yapıldı

KAYSERİ (AA) - Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu, Kayseri Valisi Süleyman Kamçı başkanlığında toplandı. Valilikten yapılan yazılı açıklamaya...

KAYSERİ (AA) - Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu, Kayseri Valisi Süleyman Kamçı başkanlığında toplandı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamaya göre, Vali Kamçı başkanlığında toplanan Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu, kurum ve kuruluşlarca yürütülen çalışmaları ele aldı.

Kamçı, toplantıda yaptığı konuşmada, bağımlılıkla ilgili mücadelede herkesin üstüne düşen görevi yapmaya çalıştığını ifade ederek, uyuşturucuyla mücadelenin aralıksız devam ettiğini kaydetti.

Toplantıda, İl Sağlık Müdürlüğünce yapılan bilgilendirmenin ardından kurul üyeleri görüş ve önerilerini sundu.

AA

Gündem Haberleri

KAHVEHANE MÜDAVİMLERİNE YARGITAY’DAN KÖTÜ HABER
AFRİKA'NIN BELALISI TÜRKİYE'YE GÖRÜNTÜLENDİ
Bir günde 10 bin yolcu! Türkiye'nin en yeni metrosu
SOSYAL MEDYANIN YENİ FENOMENİ
Haluk Levent’e Karşılıksız Çek Cezası: 70 Milyon TL