Kayseri'de 15 kilogram eroin ele geçirildi

Olayla ilgili 2 kişi gözaltına alındı

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de bir otomobilde 15 kilogram eroin ele geçirildi.

Alınan bilgiye göre, Emniyet Müdürlüğü Uyuşturucu ile Mücadele Şubesi ekipleri, Van'dan Mersin'e giden S.Y'nin (47) kullandığı otomobili Sivas-Kayseri Karayolu uygulama noktasında durdurdu.

Narkotik köpeği "Sedef"in de katıldığı aramada, otomobilin ön ve arka tamponlarında pul biberlerin arasına gizlenmiş vaziyette 15 kilogram eroin bulundu.

Ekipler, sürücü S.Y. ile eşi E.U.Y'yi gözaltına aldı.

AA

Gündem Haberleri

Afyonkarahisar’da NATO Zirvesi İçin 10 Günlük Yasak Kararı
700 DİRİ FAY NE ANLAMA GELİYOR?
CİMRİLİK BOŞANMA SEBEBİ SAYILDI
IBAN MAĞDURLARINA MÜJDE
215 YENİ DİRİ FAYIMIZ OLDU